Marketing elektroniczny
Celem warsztatów jest przekazanie praktycznych umiejętności z zakresu tworzenia konta Google AdWords, poruszania się po nim i korzystania z najważniejszych programów wspomagających zarządzanie kampaniami reklamowymi.
Uczestnicząc w warsztatach dowiesz się jak zarządzać kampaniami w Google AdWords, rozbudowywać kampanie z wykorzystaniem arkuszy kalkulacyjnych; jak korzystać z aplikacji AdWords Edytor oraz systemu statystycznego Google Analitycs.
Adresaci warsztatów:
- osoby samodzielnie zajmujące się reklamą;
- pracownicy agencji interaktywnych i pośredników e-marketingu;
- pracownicy działów marketingu;
- osoby i firmy rozpoczynające lub prowadzące działalność internetową, planujące uruchomienie kampanii reklamowej i/lub podniesienie efektywności już prowadzonej kampanii.
Warsztaty komputerowe przeznaczone są dla uczestników szkoleń teoretycznych z zakresu marketingu internetowego pragnących uzupełnić, poszerzyć i ugruntować zdobytą tam wiedzę i umiejętności w praktyce.
Warsztaty mogą także stanowić samodzielny trening praktycznych umiejętności w posługiwaniu się aplikacjami służącymi do zarządzania kampaniami reklamowymi w Internecie.
Ramowy program warsztatów:
- Zakładanie konta.
- Nawigacja po koncie AdWords.
- Dodawanie oraz edycja kampanii, grup reklam, słów kluczowych oraz reklam.
- Praca z narzędziami pomagającymi budować listę słów kluczowych.
- Google Insights for Search.
- Search‐based keyword tool.
- Google Ad Planner.
- Wykorzystanie arkusza kalkulacyjnego do pracy przy AdWords.
- Obsługa AdWords Edytora.
- Nawigacja i ustawienia Google Analytics.
- Poruszanie sie po Analytics.
- Definiowanie celów.
- Tworzenie zaawansowanych segmentów.
- Tworzenie raportów niestandardowych.
- Prowadzący szkolenie.
Szkolenia prowadzą certyfikowani przez Google trenerzy - eksperci z zakresu marketingu w wyszukiwarkach internetowych, praktycy z kilkuletnim doświadczeniem w zakresie prowadzenia kampanii reklamowych w Internecie.