Marketing w social mediach
Social media marketing szkolenie
Żyjemy w erze mediów społecznościowych. Nie tylko ze względu na zawrotne tempo przyrostu liczby użytkowników social media, ale również w kontekście ich rosnącej pozycji w mediamiksie. Coraz więcej użytkowników serwisów społecznościowych deklaruje zainteresowanie oficjalnymi profilami marek lub firm. Marketerzy zaś planują w kolejnych latach zwiększać budżety na działania w social mediach.
W „erze społeczności" warto wiedzieć, co tak naprawdę mamy na myśli mówiąc o komunikacji marketingowej w mediach społecznościowych. Dlatego proponujemy ci szkolenie social media. Dowiesz się na nim m.in.: jak wykorzystać potencjał social media w budowaniu świadomości marki, jak planować długofalową obecność marki w mediach społecznościowych, jakie kanały komunikacji masz do wyboru, jak działać a jak nie działać w social mediach, czy i jak można zmierzyć efektywność takich działań i wiele innych kwestii związanych z szeroko rozumianymi mediami społecznościowymi. Oprócz teorii zapewnimy ci również praktykę! Przygotujesz strategię działań w social media dla konkretnej marki. Nauczysz się przygotowania kanału komunikacji na najpopularniejszych platformach społecznościowych – krok po kroku. Mówiąc po prostu– pokażemy ci „jak to się robi" w social mediach!
Jeżeli więc widzisz się jako profesjonalny social media manager, a nie bardzo wiesz od czego zacząć – zacznij od kursu pod okiem praktyków social media.Czego nauczysz się w trakcie szkolenia zarządzanie mediami społecznościowymi.
Program
Spotkanie I
Strategiczne elementy pracy w przestrzeni social media. Kluczowe pojęcia i trendy, podstawy strategii i taktyki komunikacji w mediach społecznościowych.Warsztaty – analiza kanałów społecznościowych marek, dyskusja o trendach.
Spotkanie II
Strategia – cd.Kluczowe elementy tworzenia planu obecności marki w mediach społecznościowych. Określanie wskaźników efektywności komunikacji.Taktyki komunikacji na Facebooku. Rodzaje contentu, dos and don'ts, best practices w komunikacji na Facebooku.Warsztaty – rekomendowanie zmian w działaniach marki na FB. Obsługa najpopularniejszych kanałów social media – zakładanie kanałów marki.
Spotkanie III
Content w social media. Specyfika poszczególnych sieci społecznościowych (Instagram, YouTube, Twitter, Linkedin, Tik Tok, Pinterest) oraz best practices. Jak wypracować spójną ideę komunikacji w wielu kanałach, jak współpracować z różnymi rodzajami Influencerów.Warsztaty – analiza contentu znanych marek, tworzenie contentu, inspiracje.
Spotkanie IV
Techniczne aspekty pracy z serwisami społecznościowymi. Rola Community Managera. Na co pozwala regulamin Facebooka. Jakie narzędzia przydadzą się w codziennej pracy. Raportowanie, analizowanie wyników. Business manager w praktyce.Warsztaty – praca na statystykach treści, ocena działań i ich skuteczności na kanałach social media marki.
Spotkanie V
Paid Social – tajniki płatnej reklamy na Facebooku. Formaty, możliwości targetowania, wykorzystanie piksela Facebooka do precyzyjnego pomiaru efektywności działań. Warsztaty – kontynuacja pracy nad własną strategią.
Spotkanie VI
Paid social – cd. Pozyskiwanie leadów, poszukiwanie odbiorców najbardziej podobnych do konkretnej, idealnej grupy docelowej... i wiele, wiele więcej. Warsztaty – zakończenie pracy nad własną strategią.